Modely Volkswagen Golf, Tiguan a Touran z Wolfsburgu hrály i v roce 2017 vlastní ligu

9.1.2018

Golf stále na vrcholu

Úspěšná historie modelů Volkswagen Golf, Tiguan a Touran pokračuje. Golf v různých karosářských variantách je s téměř jedním milionem vozů, dodaných zákazníkům v uplynulých dvanácti měsících, i nadále nejúspěšnějším modelem značky Volkswagen. Jako hatchback je mimořádně žádaný a s náskokem dominuje svému segmentu v Německu a Evropě. Rovněž Tiguan přesvědčil v loňském roce velký počet zákazníků a se 730 000 dodanými vozy na celém světě zaznamenal pozoruhodný meziroční nárůst o 40 procent. K vynikajícímu výsledku přispěla prodloužená verze Tiguan Allspace, která byla uvedena na trh v roce 2017. Zákazníci na celém světě převzali také 150 000 vozů Touran, který je i nadále s velkým náskokem lídrem segmentu MPV v Německu.

Golf, nabízený ve třech karosářských variantách hatchback, Variant a Sportsvan, se již více než čtyři desetiletí těší velké oblibě zákazníků. Z montážních linek dosud sjelo více než 34 milionů exemplářů sedmi generací, z toho téměř jeden milion v roce 2017. Jako hatchback obhájil Golf suverénně první místo ve svém segmentu v Německu a Evropě. Největší nárůst v modelové řadě Golf zaznamenal Golf Variant s +11 procenty oproti předchozímu roku.

Tiguan

Největšího meziročního nárůstu v počtu vozů, dodaných zákazníkům, mezi všemi modely Volkswagen dosáhl v loňském roce Tiguan s pozoruhodnými +40 procenty. Celkem bylo zákazníkům na celém světě předáno 730 000 vozů tohoto úspěšného modelu. Německo přitom bylo po Číně druhým největším jednotlivým trhem pro tento model. Na domácím trhu je Tiguan lídrem segmentu s velkým náskokem a také v Evropě patří mezi nejprodávanější SUV. K tomuto úspěchu přispěl nový Tiguan Allspace. Pětimístné nebo sedmimístné SUV s vnější délkou 4701 mm (plus 215 mm v porovnání s modelem Tiguan) vyplnilo na trhu mezeru mezi modelem Tiguan a SUV vyšší třídy Touareg.

 

V roce 2017 bylo zákazníkům na celém světě předáno 150 000 vozidel Touran. Tento model je mimořádně žádaný v Evropě, kde patří mezi nejoblíbenější modely segmentu MPV. Největším jednotlivým trhem moderního kompaktního MPV s rozsáhlou výbavou asistenčními systémy a až sedmimístným interiérem je Německo, kde je Touran již mnoho let s velkým náskokem bestsellerem ve svém segmentu.

 

Reklama

Kam dál?





DUBEN 2018

Zobrazit časopis
© 2018, inCONCEPT magazine s.r.o. | Všechna práva vyhrazena Created by Petr Smejkal